ingelasbakverk.blogg.se

Semmeldag

Nu var det väldigt lääänge sen jag var in och bloggade, kanske jag skulle göra en bestämd dag som jag bloggar på? 
Typ en gång i månaden...😉 
Semmeldagen över för i år, den avnjöts tillsammans med goda vänner och hembakta semlor av mig. 
I kväll jobbar jag! 
Vi har Askonsdagsmässa i 
Hertsökyrkan kl 19
Då går vi in i fasteperioden i kyrkoåret.  Vilket är enligt mig en väldigt fin tid på året.
Förberedelsetid inför påsken som är en stor händelse för hela världen!
Då Gud dog på korset för att uppstå  på tredje dagen för våra synders skull... 
Det är nåd utöver nåd!
Vem av oss skulle göra något sådant för mänskligheten? 
Önskar dig en fin fastetid, med bön och eftertanke. 
Gud älskar dig också!
Bjuder på en bild av semlan. 😊



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: