ingelasbakverk.blogg.se

Sångkväll

Då var det dags för våran fikatur i Tisdags på sångkvällen.

Jag och Sofia bestämde oss för tårta det blev en laktosfri & en mjölkfri sen hade vi också lite annat smått och gott:) Eftersom hon fyller år dagen efter!

Jag sa att jag kan göra det för jag tycker ju att det är sååå roligt! Då började min hjärna snurra vad för nått tema ska jag göra?

På engång slog det mig skidor hon gillar att vara ute i spåret! :) Men vilken färg.... Hon brukar ofta använda vitt och brunt... Så det fick bli så :) Sen gjorde jag några blommor i vitt och penslade på rosa pärlemo glitter för att bryta lite. Sen gjorde jag också snöstjärnor som jag penslade på med vitt pärlemo glitter! Det syns inte så bra på bilderna. Tyvärr!!

På kvällen fick jag också ett sms om jag kunde göra en Hello Kitty tårta till en liten tjej?

Och det är klart att jag gör det är ju så kul! ;)

Så det kommer fler uppdateringar senare :)

Há en bra dag & Sköt om er!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: